środa, 8 października 2008

Nowi Polacy

Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego do Xiamen zjechali studenci z całego świata. W tym i nowi ludzie z Polski. Dwoje nowych uczniów to Kasia i Andrzej.

Kasię poznałem przez mojego bloga, w którym to sporadycznie pisuje komentarze. Jest po dziennej sinologii na UW i przyjechała tu na roczne stypendium.

Andrzeja natomiast poznałem już troszkę wcześniej, a okoliczności naszego spotkania opisałem w notce pod tytułem 'Bo wszyscy Polacy...'. Spotkałem go dopiero wczoraj, mimo iż jest tu już dwa tygodnie. Fakt ten tłumaczyć można tym, że Andrzej się teraz doktoryzuje, a więc zajęcia nasze odbywają się w zgoła innych miejscach.

Nie szukam już Polaków na gwałt, tak jak to było rok temu, ale przecież wiadomo, że razem zawsze raźniej :).

Brak komentarzy: