poniedziałek, 14 lipca 2008

Wyniki

Sesja i semestr dobiegły końca, a zaczęły się wakacje. Ale o tym już było. Oto wyniki testów:

Chinese business intermediate - speaking: 94
Trochę było z tym przedmiotem zamieszania. Zdawałem dwa razy, bo ponoć za pierwszym razem dialog przygotowany na egzamin tematem nie mieścił się w zakresie materiału z tego semestru. Dostałem jednak szansę poprawy testu. Czas na przygotowanie: 1 [słownie: jeden!] dzień. Misja wykonana. Impossible is nothing
:).

Sytuacja ekonomiczna Chin: 75
Byłoby znacznie więcej, gdyby nie ograniczenie czasowe, które pozbawiło mnie kilkunastu punktów conajmniej :/.

Chinese business intermediate: 90
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jestem najbardziej zadowolony z tego sprawdzianu. Nie było żadnych perypetii, żadnych problemów, skończyłem na długo przed czasem no i wynik też zadowalający. Chociaż w sumie zawsze mogło być te 10 pkt. więcej ;).

Podstawy ekonomii: 60
Zdecydowanie najsłabszy podczas tej sesji egzamin, co widać po punktach. Nie wyszło mi tym razem, co tu dużo czarować. Jedynym moim usprawiedliwieniem jest to, że materiał niezwykle trudny. Plus: następnym razem może już być tylko lepiej :|.

Business reading and writing: 69
Podejrzewam, że najwięcej punktów straciłem na rozprawce, bo nie starczyło już czasu na przećwiczenie tego podczas przygotowań do testów. No i znowu czas - czy raczej jego brak - dał się we znaki, choć szczerze mówiąc spodziewałem się lepszego wyniku :\.

Brief survey of international economics: 76
Znów oczekiwałem kilku punktów więcej, ale jest jak jest - nie będę narzekał. Przed sprawdzianem spodziewałem się, że będzie znacznie trudniej niż było, więc i tak nie jest tak źle :>.

Brak komentarzy: