środa, 24 października 2007

Zdjęcia wrzesień/październik

Postanowiłem wrzucić parę zdjęć z ostatniego miesiąca, a co tam :)


4 imaginary Poles on da beach -
u góry Asia, na dole Renata, a po prawej Rafał


wycieczka do Carefoura, w tle Steven -
mój współlokator z Ghany


stare śmieci - powrót do Jimei


Chinese Language and Culture College of Hua Qiao University w pełnej krasie - to tam spędziłem swe pierwsze, najtrudniejsze, a zarazem i najpiękniejsze lata w Chinach...


obiad w zaprzyjaźnionej knajpie, Jimei


razem z ziomkami na chińskiej herbatce; po prawej Sponsor


w restauracji - Sponsor uraczył nas chińskim huoguo


popisy śpiewów podczas karaoke, na tapecie oczywiście chińskie przeboje
[ps. Rafał nie zna jeszcze chińskiego, ale dobrze się wczuwa ;]


śliczna Chineczka z obsługi, wdzięku której ani ja, ani Rafał nie mogliśmy się oprzeć


tradycyjny domowy obiad w całości przygotowany przez Sponsora!
na zdjęciu widoczne m.in.: wieprzowina na słodko, ślimaki, ryba na ostro i kalmary


dziewczyny na baletach! uuu-uuu!


foto: Archiwum

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ale ja Ci zazdroszczę tych Chinek, oj, man...

Jak będę kiedyś w okolicach Muru, to puszczę Ci sygnał ;)

Anonimowy pisze...

Świetne zdjęcia ;). Pozdrawiam Brat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!