środa, 24 października 2007

Inglisz Korner

Wczoraj wieczorem, przy muzeum uniwersyteckim miało miejsce spotkanie z cyklu "English corner". Jest to spotkanie nieformalne i przede wszystkim skupia Chińczyków, którzy w ten sposób chcą ćwiczyć swój angielski oraz zawierać nowe znajomości, przede wszystkim z obcokrajowcami, blablabla. Można tam jednak poznać sporo ciekawych ludzi, dowiedzieć się wielu nowych rzeczy oraz wymienić poglądy.

To był mój "pierwszy raz" na tego typu spotkaniu. Zaciągnęły mnie tam Asia z Renatą, które stwierdziły, że muszą znaleźć sobie w końcu jakichś chińskich przyjaciół, a to oczywiście była najlepsza ku temu okazja. Nie powiem, było naprawdę bardzo miło i mimo tego, że po już od dłuższego czasu swobodnie porozumiewam się po chińsku, cały czas używałem angielskiego. Poznałem w ten sposób kilka miłych i sympatycznych dziewczyn :) Mam nadzieję, że następnym razem uda mi się z kolei "użyć" ich trochę, by podszkolić mój chiński :D

1 komentarz:

Unknown pisze...

z tymi dziewczynami to uwazaj starenki ... dobrze ze An An nie potrafi czytac po polsku hje hje ;-)