czwartek, 27 grudnia 2007

G jak Gratis

Że reklama dźwignią handlu jest - to każdy wie, a że promocja? Oczywiście że tak! Czasem nawet lepiej wydać trochę kasy na upominek, bądź gratis dla klienta, niż na reklamę w prasie, radio czy tv. Oto najlepszy, chiński przykład jak skusić klienta gratisem, a i nie wydać za dużo na promocję. Patrza i uczta się!


Z pozoru wygląda jak zwykły papier toaletowy, ale po bliższym przyjrzeniu się...


...można dostrzec dołączony doń prezent!...


...Którym jest chusteczka, sztuk 1!!! :))))))


Pytanie tylko, czy taka chusteczka będzie kiedykolwiek nadawać się do jakiegokolwiek użytku... Jedno jest pewne - takiej promocji nikt się nie oprze :)


foto: Tomas

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

A sie Panie zdziwisz ... zdziwisz sie jak Ci zabraknie do oczyszczenia nosa ... tudziez zabraknie papieru toaletowego na dluzszym posiedzeniu ...

Chinczycy Ci to maja glowe!

Panna Migotka pisze...

Ja bym sie na pewno takiej promocji nie oparla gdyz lasa jestem na gratisy ;)